• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 25 خرداد 1398
کد مطلب : 59175
+
-

یزد 1700  پروژه نیمه‌تمام دارد

معاون استاندار:‍ باتوجه به مشکلات اقتصادی، تعداد پروژه‌های عمرانی استان باید کاهش یابد  برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار  یزد گفت: یک‌هزار و ۷۰۰ پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف استان یزد، نیمه‌تمام است.

به گزارش ایرنا، «محسن صادقیان» در حاشیه بازدید از روند ساخت باند دوم بزرگراه تفت- ابرکوه - سورمق و راه‌آهن یزد- اقلید در گفت‌وگویی اختصاصی افزود: از این تعداد ۱۷۰ پروژه عمرانی، بالای ۶۰ درصد پیشرفت دارد.

وی با بیان این‌که این تعداد پروژه عمرانی یک تا دو ساله تکمیل می‌شود، اظهار کرد: یک‌صد پروژه عمرانی در اولویت نخست تکمیل هستند که چندین پروژه آن در ابرکوه است. معاون استاندار یزد ادامه داد: باتوجه به مشکلات اقتصادی و محدویت منابع بودجه، تعداد پروژه‌های عمرانی استان باید کاهش یابد و شرایط اقتصادی باید طوری پیش برود که پروژه‌های عمرانی برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود.

صادقیان همچنین تصریح کرد: ساخت باند دوم بزرگراه تفت- ابرکوه - سورمق که ۱۴ کیلومتر طول دارد از نیمه دوم پارسال آغاز شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار  یزد با بیان این‌که برای این مسیر ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود، خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود این طرح که پیشرفت ۶۰ درصدی دارد در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

این خبر را به اشتراک بگذارید